Malé radosti pt.1

Dúfam, že teraz vám dostatočne vynahradím moju neaktivitu najmä v článku za jún, kde sa dočítate čo sa vlastne stalo a prečo som bola skoro mesiac neaktivná.

Tento článok je ale o niečom úplne inom a to o malých radostiach, maličkostiach, ktoré som si bud kúpila alebo som ich dostala.

Takže z ako prvými môžeme začať s rastlinkami.

Malý umelý sukulent som dostala od maminky ku dňu detí a aloe vera som si kúpila ako malú radôstku v IKEA.
Taktiež ked som tam už bola som si kúpila aj tieto krásne servítky.
 Ďalej sú tu kozmetické drobnosti ako masky, kde kvetinkovú z DMky som dostala tiež od maminky ako aj balzám na pery s medom.

Čo sa už týka tigrej masky, masky na pery a púdru na tvár tak to sú drobnosti, ktoré som si kúpila pre radosť a mám aspoň pocit, že sa o svoju pleť starám. Ked už na ňu väčšinu času kašlem, lebo som extrémne lenivá.
Tiež to tak máte??

Komentáre

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky