May 2018

Hmm, máj 2018..to bol mesiac naozaj emočne náročný.
Bol plný zmien a zážitkov ku ktorým sa dostaneme... Možno ste si všimli najmä na IG alebo ešte na FB stránke, že máme doma nový prírastok a to malého Joeyho, o ktorom máte aj samostatný článok.

Taktiež bol máj veľmi náročný, kedže máte doma šteniatko tak sa motáte iba okolo neho a uvedomujete si, že on je pre vás na prvom mieste, lebo najprv musíte dať jesť jemu, treba s ním chodiť von na vykonanie potreby a to aj napríklad ked práve ležíte na posteli a napchávate sa čipsami... zrazu počujete, že psík štrngoľ na kľúče a teda s mastnými vlasmi a ešte v pyžame (lebo kto si cez víkend dáva pyžamo dole) idete vyvenčiť svoje malé bábo. A taktiež sa vyvetráte aj vy.
No a ja ako úplna perfekcionistka som samozrejme zmenila režim. Zrazu som na aliexprese nepozerala veci do domácnosti a pre seba. ale veci pre domáce zvieratká a psíkov. Môj voľný čas v práci som sledovala rôzne online zverimexy alebo psie blogy a úplne som sa prestala toľko sledovať.

Čiže v úplnej skratke bol môj máj iba Joey a čo pre Joeyho kúpim a aké kúsky ho ešte naučím.

Našťastie v práci vždy bola moja super úžasná Peťka, ktorá je rovnaká psíčkarka a psia matka ako už aj ja a teda ma ešte viac podporovala o príbehoch a kecačkách o psoch až sme začali naším kolegyňiam liezť úplne na nervy.

Mala som obdobia aj s peknými selfíčkami, kedže moja pleť sa v máji konečne trochu upokojila. Prišla som totiž na to, že krém so slnečným ochranným filtrom mi nerobí dobre na dennej báze a moja pleť sa začne vyhadzovať a vytvárať akné.

Taktiež som bola na gastro vyšetrení a aj imunoalergológii, kedže mám asi celiakiu a alergiu na mlieko, čiže super na leto ešte, že to istí ovocie.

A najmä som si užívala teplo s mojim malým kamošom.
A ako ste trávili máj vy?

Komentáre

  1. Super clanok ❤️ Moje leto travim na Slovensku strazenim nasich havkov a po dolovenkach :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky