Moja letná make up rutina ´18

Moja letná make up rutina a produkty, ktoré som si na toľko obľúbila, že ich vlastne každý deň používam. Sú to aj produkty, ktoré mám dlhšie a našla som si k nim cestu až neskôr. Čo je novinkou napríklad taká levanduľová voda a čistý argánový olej. 

V takomto poradí to aplikujem na čistú tvár. Levanduľová voda v tomto prípade funguje ako tonikum a argánový olej ako perfektný podklad na makeup. Je dôležité aby ste nechali olej aplikovať a poriadne vstrebať. Ja vtedy zvyknem prejsť na čistenie zubov a hranie sa s mojim psíkom. 

Potom prechádzam podľa potreby na farebné korektory alebo to netreba a len aplikujem môj obľúbený tekutý korektor od Essence a nechám ho tiež vstrebať a prejdem rýchlo na obočie, ktoré keď upravím tak beauty blenderom vpracujem do pleti korektor. 
Polovica je za nami. 
Teraz prechádzam na jemný contour pomocou tejto hračky od NYC. A trochu si prifarbím líčka lícenkou od Catrice a highlighter tiež od Catrice. Nakoniec len maskara od Bell a rúž od značky Trend It up.
A hotovo. It´s time to shine.
Teraz v lete naozaj preferujem jednoduché a rýchle líčenie, aby som si zároveň mohla aj trochu viac pospať no zároveň chcem vyzerať ako rozkošná bábika a nie Anabelle.

Komentáre

Obľúbené príspevky