July 2018

 Tento mesiac bol veľmi šialený a to vôbec nepreháňam.

Podme na to!

Tento mesiac som absolvovala veľa  vyšetrení kvôli mojej intolerancí a ešte ma nejaké vyšetrenie aj čakajú. No a ked som práve nechodila do práce alebo k lekárom tak som trávila voľno s rodinou alebo dobrou knihou.
Je to tiež dôvod prečo sa blogu veľmi nevenujem, lebo teraz sa toho deje veľmi veľa a potrebujem sa opäť postaviť na nohy.
Čo sa týka fotiek najmä tých "selfies" tak sa fotím asi už len zo psom :D alebo preferujem dokonca fotenie len jeho a preto má Joey aj svoj instagram.

V júli som si tiež upravovala pár vecí v izbe a presúvala si nábytok a teraz sa mi to páči asi najviac.

Taktiež som tu mala super návštevu moju BFF Petušku a jej sestru Maťku .

Tiež som zistila niečo neskutočné a to, že v pánskom oddelení sú krajšie tričká ako v dámskom a hned som si dva domov odniesla.
Goals.

Komentáre

Obľúbené príspevky