JUNE 2018

Ked posledne vyšiel tento mesačný článok vydala som odvtedy len dva články, čo je naozaj chabé.
No dôvod bol celkom logický.
Zvykala som si na nový režim, novú prácu. Bolo to aj to ešte stále je pre mňa veľmi náročné a hektické, ale to sú veci, ktoré časom zmiznú.

Jún bol jednoznačne plný zmien, smiechu, plaču a v neposlednom rade stresu.

Tiež som po novom zistila, že mám histamínovú intoleranciu, čiže idem s trendom a aj ja už trpím s polovicou populácie... 
Našťastie u mňa to nie je až také zlé, ale mám akurát nešťastné obdobie sledovania čo mi môže robiť zle, kedže je to u každého veľmi individuálne. 
Mňa ešte čaká v auguste aj nepríjemné vyšetrenie gatroskopia, takže som veľmi vystrašená ako zvládnem aj toto.

Inak si vo všeobecnosti užívam voľný čas s rodinou a s našim psíkom Joeyim alebo dospávam. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky